Monday 5 September 2011

~ Dah MaSuK KerJa SeMuLa~

Setelah seminggu bercuti sempena menyambut Aidilfitri, hari ini Selasa, 6 September 2011 dah mula bekerja semula... Rasa semangat lain macam ni..., Kepala rasa dah serabut ni..adoi macamana erk???
Apa2 pun, kejer perlu diteruskan...Pelaksaanaan kena buat...Peribadi pun kena buat jg...adoi..fening2....

Kisah raya kalian mcmaner erk? Saya raya tahun ni dari raya pertama hingga raya ke tiga ok... Bila masuk  raya ke empat dan malam tu nak bertolak balik ke KL, perutku buat hal... Aku merasakan angin dalam perut, makanya aku berusaha untuk mengeluarkan segala angin dalam badan.... Sebab aku memag selalu mengalami masalah ni jika raya...kalau aku tidak buat persediaan awal, aku akan masuk hospital seperti tahun2 sebelum ni.. Makanya, aku telah minta sepupu2ku urutkan badan dan bila angin keluar lega...dan paling lega apabila aku dapat memuntahkan segala isi perut yg ada...sehingga lembik ler aku dibuatnya.... Tapi at least aku tak masuk hospital cukuplah....

Yang kisH Sadisnya, bila nak balik KL, keretaku mati di tengah jln...huhuhu....on tow ler nmpknya kat kuala lipis...abis rm800...last2 ku tahu gear box rosak...aduh...beribu pulak...pening2...huhuhu

~Peace...dugaan raya...alhamdulillah~

No comments:

Post a Comment