Monday 4 February 2013

WaH...sudah Lama Tak MenuLis

Assalamuaalaikum....

Hari ni 5 Feb 2013... Ini bermakna sudah lama aku tidak menulis dalam blog ni. Tetiba rindu pula nak menulis kembali... Kemana menghilangnya aku sepanjang setahun lebih ini?

Hehehehe....

Aku sebenarnya baru menerima kehadiran baby comel pada 30 Ogos 2012. Sebab itulah sepanjang pregnant aku tak berkesempatan menulis blog kerana kepenatan.
Ni time babyku baru lahir...New born...hehehe


ni time dia dah pandai meniarap 3 bulan
Jom berkenalan dengan babyku... Muhammad 'Aqil Qushayyi... Dilahirkan pada 30 Ogos 2012 di Hospital Tropicana Medical centre, Kota Damansara, Selangor. Berat mula2 kuar ialah 2.91kg... 

Sekarang baru ada masa nak menjengah kembali...So kiranya sekarang babyku telah mencecah 5 bulan. Dia sudah pandai merangkak. Sekarang pun tidak boleh tidur atas katil dah. kena letak tilam dibawah. takut baby jatuh.

Hari-hari aku masih merindui babyku. Lagi2 abahnya. Tetapi kami tabah menghadapi ujian dariNYA... semoga ada jalan untuk kami tinggal sebumbung seperti keluarga lain. Semoga cepat2 dapat kerja yang dekat dengan suamiku...

Ameen...

p/s: Cuti umum Raya Cina mau balik Kg.Mertua.... hehehe...bestnya suasana kampung...

1 comment:

  1. hi hi hi dah masuk pertandingan baby comel ya.
    ok gak tu.
    jom tengok blog abe ni. dah ada iklan hi hi hi

    ReplyDelete