Monday 13 June 2011

~Gegaran Berlaku pada 14 Jun 2011~

aku menulis ni dalam keadaan yang masih terkejut...
pada pukul 11.10 minit pagi tadi, aku yang berada di tingkat 8, bangunan YaPEIM, KL
telah merasa sesuatu yang pelik...
Aku merasakan kerusi aku seperti ada orang goncang...lama juga dalam 2 minit-3minit...
Banyak kali juga aku berpaling ingatkan ada orang nak main-mainkan..
Sekali pusing tak ada pun...Tapi kepala mulai pening..
Ingatkan jadi macam dulu, yang aku pening dan mulai muntah sakit..
Rupa-rupanya, bukan aku saja yang rasa...
Semua staff di tingkat 8 ni rasa benda yang sama...
Rupanya baruku tahu....Ada gegaran berlaku pada 8.08minit skala ritcher 5.5 di Sumater, Indonesia...
Ini bermakna gempa bumi mungkin telah berlaku sekali lagi...
Mengucap panjang seketika...Na'auzubillah... 

~peace...kepala masih pening...~

No comments:

Post a Comment