Thursday 9 June 2011

~...UmuR BerTaMbah LaGi..~

Tanggal 10 Jun 198x buat pertama kalinya aku dapat mengenal dunia...
Aku bersyukur aku terus dapat menikmati rahmat pemberian Allah sehingga hari ini...
Aku berdoa semoga Allah terus panjangkan umurku, memberikan kebahagiaan buatku di dunia dan di akhirat dan semoga perjalananku dipermudahkan olehNYA di bawah rahmatNYA...
Aku mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang telah mengucapkan selamat ulangtahunku...
Semoga doa kalian akan termakbul...AMin...
Sempena ulangtahunku, aku telah menerima hadiah dari tunang tercinta..
inilah hadiahnya...
Sayang pula nak makan coklat ni...hehehe
Terima kasih en.shaiful zikri...
Semoga kamu dimurahkan rezeki lagi...AMIN...

9 biji coklat
teddy bear comel

paper bag dr bloom


3 kuntuk rose

kotak yg comel

 ~peace...terima kasih atas doa kalian..AMIN..~

No comments:

Post a Comment