Thursday 19 May 2011

HaRi ini DaLaM SeJaRaH

Hahahaaa....
Tengahari tadi, balik lunch...Waktu kat lif, pakcik cakap, orang DBKL round 3 kali. Aku pun apa lagi, berlari tengok kereta. Memang orang DBKL duk menyaman kereta. Aku pun cepat-cepat masukkan duit. 
Fuh, Selamat!! Terlepas...

Naik atas pula, terserempak dengan En. Yaakob... Dia duk kata, ada orang tu dapat bunga. 
Aku dengan Kak Syida apa lagi, tercengang-cengang ler...
Aku pun masuk.
Surprise...
Atas meja aku ada bungalah.
Dengan kad lagi... Kad ucapan maaf..
Apa yang ditulis....(rahsia ler)
Dari sapa?
Sudah tentu  dari tunangku ler...Mana ada boyfriend lain dah..Huhuhu
Hari ini memang dalam sejarah. Seumur hidup aku, ni ler first time org atar bunga padaku.

Terjawablah sudah.
Hari ini kiranya hari dalam sejarah sebab dapat bunga. Hahahaa (Nasib baik merajuk)
Bunga ros 5 kuntum dengan teddybear kecil 2. (comel jer) Boleh gantung dalam kereta. Hehehe
Senyum melebar ler aku...

~peace...suka... I LoVe U, Shaiful Zikri...~

No comments:

Post a Comment