Tuesday 31 May 2011

~Jari Jemariku...~

Sempena setahun bertunang, aku pakai kembali inai di jari..
supaya aku ingat siapa diriku...
Aku bukan aper..kadang2 terlupa yang aku ni tunang orang..hehhee
sory ler cik abgku syg yer..terlupa lah...xleh wat apa2...hehehe
Tapi inai ni pun ada kisah aku and the geng di kolej dl2...
geng kamcing aku...
kira zaman remaja dulu2 ler
Alkisahnya begini...
mcm biasa apabila ari sabtu dan ahad,
aku and the geng iaitu tiney, yatie, ika dan zura
telah menyewa sebuah kereta utk ke alor setar
kami parking kat masjid kat bandar tu
waktu balik tu...si tiney (pemandu) xtau nak keluarkan kereta...terkial2...
pastu pakcik tu tolong lah kuarkan
jadi wktu nak balik tu...kami berlima melambai tangan ke pakcik
tapi pakcik tu cakap gini
amboi....semua berinai..
kami pun tergelak....hahahaha....
luculah pakcik ni...boleh perasan pulak...hahahahaha...kami gelak ler...

Kisahnya, malam tu aku pakaikan depa inai...
aku bawa dari rumah
sebab ayah dan emakku baru balik dari Mekah
depa bawa balik sbb anak dia yg comel ni mintak...hehehehe
so pas berinani mlm tu..kami merayau ke alor star...kenanganku...

~peace...kenangan terindah dengan kengkawanku....i miss u all....~

No comments:

Post a Comment