Wednesday 18 May 2011

KeraS HaTiku

Setiap manusia pastu tidak lari dari melakukan kesilapan. Namun, aku sebagai manusia kekadang menjadi seorang yang sangat keras hati dan sukar untuk dipujuk. Aku mengertu bahawa kesilapan itu yang tidak disengajakan tetap aku sangat keras hati untuk memaafkan. Adakah aku 'ego'??

Itulah aku yang kekadang sukar untuk dimengertikan. Sekali aku terluka, sampai bebila aku akan ingat perkara tersebut. dan lama-lama aku menjadi seorang pendendam tp just pendam perasaan jer..belum pernah buat perkara tak elok. Yang ketara, bila aku pendamkan perasaan, akhir sekali bila tak terluah aku membebel sorang2 pada dinding. Kalulah dinding tu boleh bercakap, mesti dia kata 'KAU GILA KER APA CAKAP DENGAN AKU'...hhahahahaa.

~peace... suka dipujuk..tp tak pernah pun orang pujuk dapat hadiah sejambak bunga..~

No comments:

Post a Comment